Alias : matchuszo
Név : Hajdu Tamás
E-mail : [e-mail]
Születési dátum : 1994-02-02
Lakhely : Nagymegyer (Velky Meder)
Kedvenc horgászmódszerei : rakós botos horgászat, match botos horgászat, bojlizás, spicc botos horgászat
Kedvenc vízterületei : tavak, csatornák
Legnagyobb halai : ponty 13 kg, amur 12,25 kg, afrikai harcsa 8kg, csapósügér 1,2kg, bodorka 1kg
Mióta horgászik : 1999 óta, komolyabban 2006 óta

Szerző írásai

Górcső alatt a Magyar Betyár termékcsalád - 3. rész

Hajdu Tamás 2011-10-29 07:00:00
A kis sorozat befejező részében végére érünk a Haldorádó Magyar Betyár termékek sorának. Szó esik majd a dipekről, az aromákról, a Finom Pontypelletről és a Kukorica Tuningról. Jobb befejezés nem is lehetne, minthogy egy élményekben dús horgászat leírásában mutassam be ezeket.

Górcső alatt a Magyar Betyár termékcsalád - 2. rész

Hajdu Tamás 2011-10-22 07:00:00
Az előző részben megismerkedtünk a Haldorádó 2011-es év újdonságaival, a Pellet Packkal, a Hybrid Pellet Pop Up Maxival és az Oldódó Lebegő Pellettel. Ebben a részben bemutatom a Haldorádó Magyar Betyár etetőanyagot, a Red Tuning pelletet, az Oldódó Pelletet, valamint a Hybrid Pelletet, és a használatukhoz adok néhány hasznos tippet.

Górcső alatt a Magyar Betyár termékcsalád - 1. rész

Hajdu Tamás 2011-10-15 07:00:00
Az utóbbi néhány év alatt nagyon kifinomulttá vált a horgászat minden ága. Ahogy az új botok, orsók vagy zsinórok, úgy az etetőanyagok és a csalik is rohamos tempóban fejlődnek. Napjainkban a büdös és édes ízek mellett a megrögzött pontyhorgászok egyik sikeres ízvilága a fűszeres, azon belül is talán a legnépszerűbb a "kolbászos". Természetesen a Haldorádó kínálatában is találunk ilyen ízesítésű etetőanyagot és csalit, méghozzá Magyar Betyár fantázianév alatt. Sorra vettem az egész palettát, annak tagjait azokat be egy háromrészes sorozatban.

Nyári pillanataink

Hajdu Tamás 2011-10-13 07:00:00
Hideg téli estéken szívesen nézegetem a tavasszal, nyáron készített, „halszagú” fényképeimet, miközben nagy sóhajtások között emlékszem vissza a nyár feledhetetlen pillanatira. Nemrégiben Gábor barátommal beszélgettünk a nyári horgászatainkról, miközben az akkor készült képeket böngésztük át. Ez az írás egy háromnapos kirándulásomat mutatja be, ahol természetesen a horgászat sem maradt el!

Édesszájú pontyok

Hajdu Tamás 2011-05-07 07:00:00
Tavasszal mindig kérdés, hova menjek horgászni. Vajon hol van értelme zsinóromat áztatni? Csatornára induljak keszegek, kárászok becserkészésére, vagy válasszak egy magántavat, ahol nagy esély van pontyok fogására, az új felszerelések felavatására, tesztelésére? Most az utóbbi lehetőséget választottam, és mint utólag kiderült, nem döntöttem rosszul.

Tavaszi kedvcsináló

Hajdu Tamás 2011-04-18 07:00:00
Szokás szerint telente a lakás ablakából kémlelem a fagyott tájat, minden árva kis napsugárnak tudok örülni, mert hátha már végre jön a tavasz. Az elmúlt télen bizony volt időm nézelődni, mivel egészen március közepéig kellett várnom, hogy végre kimondhassam: „Itt a tavasz!” Amint időm engedte, máris víz felé vettem az irányt itt, Szlovákiában - keszegeket riogattam pickerbottal egy kedves kis csatornámon.

Feederbottal Szlovákiában - 1. rész

Hajdu Tamás 2011-01-05 07:00:00
Útjára indítok ezzel a résszel egy újabb sorozatot, melyben Szlovákiában, még inkább Szlovákia nyugati felén található horgászvizeken keresem a halakat feederbotos technikával. A cikksorozatban szereplő vizek kiválasztásakor arra törekedtem, hogy mindenféle vízterületről olvashassatok a magántavaktól a folyóvizeken át egészen a csatornákig. Az első részben egy hűvös, borús, de halszagú napot mutatok be a „Csiliz” Horgásztársulás Nagy taván.

Mindenki vár valamit!

Hajdu Tamás 2010-09-26 07:00:00
Szokásomhoz híven minden év első másodperceiben megfogadok valamit, amit igyekszem betartani. Sokakkal ellentétben nem a népszerű fogyást választottam, hanem hogy az egyik kedvenc helyi tavamon, a Tiszotán fogjak legalább egy tíz kilogramm feletti amurt és pontyot. Most érkezett el a pillanat, hogy papírra vessem eddigi legnagyobb halam, egy termetes amur kifogásának minden részletét, és hogy elmeséljem nektek az ehhez kapcsolódó történetemet.

Ismerjük meg etetőanyagainkat - 3. rész - Amur, nagy dévér vagy márna a célhalad?

Hajdu Tamás 2010-09-19 07:00:00
Az elmúlt részekben a Haldorádó pontyos etetőanyagait gyűjtöttem csokorba, e cikk témája a kimaradt amuros, keszegező és folyóvízi etetőanyagok bemutatása lesz. Mindhárom cikket egybevéve látható, hogy a teljes kínálatot áttekintve minden hazánkban élő békés halfajra találunk kiváló minőségű keverékeket a Haldorádó tálalásában.

Ismerjük meg etetőanyagainkat - 2. rész - Különleges pontyos keverékek

Hajdu Tamás 2010-09-12 07:00:00
Ahogy az előző részben, most is a Haldorádó pontyos etetőanyagaival foglalkozom, ezek használatához szeretnék olyan plusz információkkal szolgálni, amelyeket sok-sok horgászat során sikerült megtapasztalni, begyűjteni. Ebben az írásban három igazán különleges keveréket, a Fűszeres Hal, a Nagy Ponty és a Mézes Pálinka etetőanyagot fogom bemutatni, amelyek számos alkalommal mentették meg egy reménytelennek hitt horgásznapomat. Mikor lehetünk velük eredményesek és mire kell odafigyelni használatuk során? Hamarosan kiderül!

Ismerjük meg etetőanyagainkat - 1. rész - Alap pontyos keverékek

Hajdu Tamás 2010-09-05 07:00:00
Már többször szembesültem azzal a problémával, hogy hiába használok kitűnő minőségű etetőanyagokat, mégse vagyok eredményes velük. Biztos megfelelően készítettem el? Ahogyan a mi ízlésünk, a halak ízlése is kifinomult. Nekünk se tetszene egy túlsütött steak, vagy éppen egy félig megsütött torta. Megpróbálok a helyes elkészítéshez néhány tanácsot adni a Haldorádó termékein keresztül egy háromrészes etetőanyag-bemutató sorozatban, tartsatok velem!

Kukorica tuning - az eredményes horgászatokért

Hajdu Tamás 2010-08-09 07:00:00
A horgászat rendkívüli módon fejlődik, nehéz lépést tartani vele. Már egy ideje elég sokszor látni fórumokon, hallani a vízpartokon, hogy „hej, de szépek voltak a régi szép idők!”… Ugyanis akkor még elég volt egy kevés dara, főtt magvak, esetleg egy kis giliszta, azokkal is jó fogást lehetett produkálni. Valóban rendkívül megváltozott minden, új csalik kerültek a boltok polcaira a régiek mellé. Szinte minden csaligyártó cég termékpalettáján többféle tálalásban megtalálhatóak a különféle magvak. A Haldorádó termékei közt is találunk ilyen halcsalogatókat, lássuk mit rejtenek az üvegek!

Ha bonyolódik a helyzet

Hajdu Tamás 2010-07-21 07:00:00
Már megint az iskolapadban ülök unottan, tudom, hogy figyelnem kéne, de agyam nem engedelmeskedik. Még mindig a feledhetetlen hétvégén jár az eszem, újra és újra lejátszódnak lelki szemeim előtt az élvezetes képsorok a fárasztásokról, az egész horgászatomról. A rendkívül magas víz mindenhol megváltoztatta a fogási esélyeket, sok helyen lehetetlenné téve a horgászatot, így új víz után kutattam, és Vámosszabadin kötöttem ki, de nem bántam meg, remek volt!

Hasznos tanácsok pelletes horgászoknak

Hajdu Tamás 2010-06-15 07:00:00
Az elmúlt néhány év során egyre nagyobb szerephez jutottak horgászataink során a különféle pelletek, az eredményes halfogás gyakran nélkülözhetetlen csalijaivá váltak. Már majdnem minden etetőanyagot, csalit gyártó cég termékpalettáján megtalálhatóak e csalogatók különféle változatai, évről évre egyre szélesebb körben kínálják őket - természetesen nincs ez másként a Haldorádó esetében sem. A Haldorádó pelletekkel és más csalikkal kapcsolatos tapasztalataimat szeretném megosztani veletek a következő sorokban!

Célkeresztben a korpádi pontyok

Hajdu Tamás 2010-05-22 07:00:00
Itt a tavasz, zöldellnek a növények mindenütt, mi horgászok pedig egyre szívesebben töltjük szabadidőnket a vízparton kellemes napsütésben, immár kedvenc hobbinknak hódolva. Gábor barátom meghívásának eleget téve idén hamarabb látogattam el Kiskorpádra, a Szigetestóra. Célunk a Haldorádó 2010-es újdonságainak tesztelése, kipróbálása volt egy újabb vízen, valamint hogy végre egy jót horgásszunk. Lássuk az eredményt!

Még a végén kitavaszodik…

Hajdu Tamás 2010-03-22 07:00:00
Ahogy közeleg a tavasz, egyre fogy a türelmem, már nagyon mennék horgászni. Gondolom, ezzel Ti sem vagytok másként. Nagyot dobbant a szívem, amikor az időjárás alakulását vizsgálva intenzív melegedést ígértek meteorológusaink. Szerencsére bejött a jóslat, a levegő hőmérséklete +8 fok környékére emelkedett és esett az „égi áldás”, amitől még jobban olvadt a hó és a jég. Rögtön horgászaton járt az eszem, amit hamar meg is valósítottam. Matchbottal - és eredményesen - vettem üldözőbe a vermelésből „felébredt” keszegeket egy rövid peca során. Ha kíváncsiak vagytok az eredményre, tartsatok velem!

Piros Pontyos próbálkozások 2.

Hajdu Tamás 2010-02-10 07:00:00
A kereskedelembe kerülő etetőanyagok hosszas tesztelésen esnek át, mielőtt a fogyasztó kézhez kapja. Ezt az időt gyakran években mérhetjük. Az eddigi etetőanyag tesztjeim néhány horgászattal töltött hét, hónap tapasztalatain alapultak, mert úgy éreztem, akkor jött el az idő, hogy megfelelő képet alkothassak róla és azt mondatokba tudjam önteni. Az itt bemutatandó etetőanyagot már második éve használom, sok különböző vízterületen került bevetésre más-más évszakokban. Most jött el az idő, hogy beszámoljak az etetőanyagról, ami nem más, mint a Haldorádó Feeder Master Ponty Piros névre keresztelt csalogatóanyag.

Piros Pontyos próbálkozások 1.

Hajdu Tamás 2010-01-18 07:00:00
A Haldorádó Feeder Master Ponty Piros etetőanyagot többször is bevetettem csatornákon rakós, valamint matchbotos horgászatokon is. Eredetileg pontyra készült, de remekül szelektál a keszeghorgászat során is. Segítségével sok szép dévérkeszeget és kárászt is partra csábítottam az év hidegebb időszakaiban. Tulajdonképpen egy olyan univerzális etetőanyag, amellyel mindig fogtam, gyakorta kiemelkedően sokat a többiekhez képest. Minden horgászaton kitapasztaltam valami újat, és sok-sok peca során egyre több hasznos információra tettem szert használata közben. Egy biztos, egy etetőanyagot akkor lehet jól kiismerni és eredményesen használni, ha azt sokat próbáljuk és bízunk benne! Tartsatok velem, hogy egy konkrét horgászat során szerzett értékes tapasztalataimat megoszthassam veletek!

Rakós botos dévérezés a Haldorádó Nagy Dévér termékekkel

Hajdu Tamás 2009-11-10 07:00:00
Már egy ideje vártam az új keszeges etetőanyag megjelenését, és ez az idő végre eljött, a boltok polcaira került a Haldorádó Feeder Master Nagy Dévér etetőanyag! Nem sokat haboztam, másnap már be is szereztem belőle néhány zacskónyit. Mivel eddig fenekező, valamint matchbotos módszereket láthattatok tőlem, egy kis rakós botos dévérezésre invitálnálak benneteket az elkövetkező sorokban.

Jövőre ugyanitt, ugyanekkor… 2. rész, avagy a Haldorádó Nagy Amur és Amur L’amour termékek tesztje

Hajdu Tamás 2009-09-22 07:00:00
Újra nyár van, eljött a tavalyi, tiszotai horgászatunk folytatásának ideje. Nem titkolt célunk volt, hogy kipróbáljuk a Haldorádó Nagy Amur és az Amur L’amour termékcsaládok tagjait és halat is fogjunk velük. Tavalyi kis csapatunk bővült egy személlyel, Ágival, Gábor barátnőjével, így hárman vágtunk neki idén a horgásztúrának.

Az első nap, avagy peca a Nevis Legend Carppal - Hajdu Tamás beszámolója

Hajdu Tamás 2009-08-21 07:00:00
Az orsóval már néhány horgászaton túl vagyok, nem kevésszer próbáltam meg használható információt gyűjteni róla, amit megoszthatok Veletek. Egy, kettő, három… na igen, a negyedik alkalommal indultam május 15-én „cikket írni”, vagyis a hozzávalót átélni.

A Haldorádó Nagy Ponty termékcsalád bevetésen

Hajdu Tamás 2009-08-06 07:00:00
Nap mint nap szorgosan olvasom az oldalon megjelenő új cikkeket, nézem a videókat és előszeretettel böngészem az új termékeket is. A Haldorádó etetőanyagainak megjelenésekor már sejtettem, hogy kiváló csalogatóanyagokat kapunk kézhez. Döme Gábor és a Haldorádó neve elég garancia számomra. Az üzletekben jelenleg kapható etetőanyagok közül a Nagy Ponty lett a kedvencem, így arra gondoltam, a teljes termékcsaládot kipróbálom. Lássuk az eredményt!

Dévérezés a Nevis Ixxus Match FD 35 és RD 35 matchorsókkal - Hajdu Tamás beszámolója

Hajdu Tamás 2009-06-22 07:00:00
Az orsók az elmúlt majd két hónapban sokszor kaptak főszerepet picker-, valamint matchbotjaimon. Voltak napok, amikor keszegek, voltak, amikor pontyok dolgoztatták a Nevis orsókat. Bízom benne, hogy ennyi idő alatt reális kép alakult ki róluk a fejemben. Remélem, sikerül ezzel a kis írással bemutatnom számotokra a Nevis Ixxus Match FD 35 és RD 35 matchorsókat.
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!