Alias : viktor1
Név : Horváth Viktor
Kedvenc horgászmódszerei : feederezés, rakózás
Kedvenc vízterületei : Iparcsatorna, Öntöző Horgásztó Ács, Király Ponty Horgásztó Mocsa, Móri Ezerjó horgásztó
Legnagyobb halai : ponty 21,14kg, amur 18,26kg, csuka 8.93kg, dévérkeszeg 2.1kg
Mióta horgászik : 1998 óta

Szerző írásai - 1.oldal

Kolompoló tehenek, avagy alpesi élmények egy horgász szemével

Horváth Viktor 2024-02-19 06:00:00
A címből és a nyitóképből a tájékozottabb olvasók már rájöhetnek, hogy következő írásom helyszíne az a kis ország, ahol a szóbeszéd szerint kolbászból van a kerítés. Itt meg kell jegyeznem, hogy a legtöbb háznál még kerítés sincs… Írásom első része nem kifejezetten a horgászatról fog szólni, inkább egy kis segítségnyújtásnak szánom azok számára, akik horgászni szeretnének Svájcban, vagy csak szimplán kirándulnának egy jót.

Őszi feederes keszegezés

Horváth Viktor 2023-09-10 06:00:00
A szombati görbe este után a reggeli kelés nagyon nehezen ment, pedig reggelre be volt tervezve a korán kelés és a hajnali indulás szeretett csatornámra. A hajnal helyett délután lett, de a keszegek kapókedve legnagyobb örömömre délután is megmaradt, ugyanis egy hosszú előkés, pörgős pecára készültem egy kis methodozással fűszerezve.

Nyakunkon a tavasz!

Horváth Viktor 2023-04-14 06:00:00
Az idei telet – pár fagyos nap kivételével – szinte végig lehetett horgászni. Számomra viszont az első igazi szezonkezdő halkergetést az előző hétvégén sikerült megvalósítani. Egy új bottal is megleptem magam, amelyet illett már felavatni valami akcióban gazdag horgászattal.

Tavaszi rezdülések

Horváth Viktor 2022-04-08 06:00:00
Vizeink hőmérséklete folyamatosan emelkedik, békéshalaink is egyre több táplálékot vesznek magukhoz és keresik is a jobbnál jobb falatokat. A mai horgászatot igazából az előre bejelentett áramszünet miatt tudtam megvalósítani – ha már így alakult, akkor irány a vízpart! A béke, csend és nyugalom egy horgásznak nem unalom.

Hajmáspusztai pontyos tapasztalatok

Horváth Viktor 2021-06-17 06:00:00
A horgászat előtti napon egy horgászversenyen vettem részt, ahol a képzeletbeli dobogó legfelső fokára sikerült felállnom. A versenyről maradt bőven etetőanyag, így másnap nagy erőkkel indultunk neki cimborámmal a Zirc közelében található Hajmáspusztai Horgásztóra.

Pontynász előtti feederezés

Horváth Viktor 2021-05-23 06:00:00
A tavalyi évben sajnos nem sikerült kijutnom erre a csodálatos vízre. Az előző évben nem a horgászaté volt a főszerep, ezért azon vagyok, hogy ezt idén pótoljam. A pecát már a hét elején megbeszéltük és péntek reggel indultunk neki a kalandnak.

Fagyos pontyok az Öntöző horgásztavon

Horváth Viktor 2021-02-26 06:00:00
Az idei év második horgászatát egy borongós ködös szombaton sikerült összehozni. A tó kinyitott egy napra, így péntek este lebeszéltem a fiúkkal, hogy reggel irány a vízpart. Nem sokat kellett kérlelni őket, mert már ki voltak éhezve egy kis halfogásra. Bíztunk benne, hogy a halak is hasonlóan ki lesznek éhezve a felkínált csalikra.

Viharos vasárnap az Erdész-tavon

Horváth Viktor 2020-11-07 06:00:00
A fél 5-re beállított ébresztő megszólal a telefonon, kimászom az ágyból és az első dolgom, hogy megnézzem, milyen az idő kint. A mosoly nem ült ki az arcomra, amikor azzal szembesültem, hogy szakad az eső. „Ebből sem lesz ma horgászat…”, könyveltem el magamban. Még ha csak szemerkélne, de ez ömlik, mintha dézsából öntenék. A telefonom csörög, após hív: „Kisfiam, elindultam, az eső el fog állni, csak egy kis szelet mond”. Nekem se kellett több, ha az öreg kimegy, vele tartok én is.

Közel és távol, avagy bányatavi pontyok feederrel

Horváth Viktor 2020-09-09 06:00:00
A horgászat előtti este pakolok be a kocsiba, amikor csörög a telefonom: „Akkor is megyünk, ha esik?”, hangzik el cimborám kérdése. A kocsiba már félig bepakoltam, szóval egy ernyő még simán befér. Barátom már tudja, hogy ez azt jelenti nálam, ha törik, ha szakad, akkor is megyünk horgászni!

A háborgó nyár 2. rész

Horváth Viktor 2020-08-19 06:00:00
Folytattuk a 48 órás túránkat, igaz, még hátra volt belőle 36 óra, de bevallom őszintén, ha több kapásunk nem lett volna a hátralévő időben, akkor se lett volna okunk a panaszra. Az amurok és a pontyok megfogása nagy élmény volt, főleg hogy folyamatosan ott voltak az etetésen. Mindig pótoltuk nekik az etetőanyagot, hogy helyben tudjuk tartani őket.

A háborgó nyár 1. rész

Horváth Viktor 2020-08-18 06:00:00
Az idei nyarat leginkább a sok csapadék és hideg jellemezte, persze volt kánikula is, de ennyi csapadék nyáron nem esett az utóbbi években, legalábbis az ország nyugati részén. Sajnos csak most sikerült kijutnunk 2 napra a vízpartra. Tavaly ilyenkor már 4 többnapos túra volt a hátam mögött. Azonban ne beszéljünk a múltról, szegény ember az, aki a múltból táplálkozik. Nézzük, hogy sikerült horogra csalni a mocsai óriásokat!

Csatornai feederezés

Horváth Viktor 2020-06-17 06:00:00
A szombat délelőtti fűnyírás közben már az járt a fejemben, hogy rakóssal vagy feederrel kergessem a halakat délután. Az erős északi szél miatt a rezgőspicces peca mellett döntöttem. A horgászatra cimborám is elkísért, aki pár képpel örökítette meg a horgászatot.

Kora tavaszi pöccintések

Horváth Viktor 2020-04-04 06:00:00
A meteorológiai tavasz még nem kezdődött el, viszont a téli böjt után jólesik az embernek, főleg a horgászoknak egy kis sütkérezés a vízparton. A természet felélénkül, kizöldülnek a fák, a rovarok is előbújnak. A tavalyi fogási napló leadva, az engedély is kiváltva, szóval hétvégére minden adott egy jó pecára.

Őszi ezerjó

Horváth Viktor 2019-11-10 06:00:00
Az idén nekem mindössze két horgásztúra fért be, éppen ezért tűkön ülve vártam, hogy végre a vízparton lehessek. A felkészülést már hetekkel előtte megkezdtük, hogy minden rendben legyen. Az idő és Fortuna kegyes volt hozzánk, ezért élményekben és rekordokban gazdag horgászatban volt részünk.
Videóval

Téli álom a CARPe Diem Lake horgásztavon

Horváth Viktor 2019-02-18 06:00:00
A címből arra is lehetne következtetni, hogy a halak már a „téli álmukat aludták”, a horgászat azonban pont az ellenkezőjét bizonyította: nagyon is étvágyuknál voltak. Az emberek többsége azt gondolja, hogy a hideg hónapokban már nem is érdemes pontyra horgászni. A legjobb példa erre édesapám, amikor mondom neki, hogy a hétvégén még kimegyek pontyozni: „Ilyenkor úgyse fogsz pontyot, csak feleslegesen fagyoskodsz, már rég elvermeltek”. A régi iskola diákja nincs hozzászokva a telepített tavakhoz, ellenben velem.

Hullnak a falevelek

Horváth Viktor 2018-11-16 13:00:00
Itt van az ősz, itt van újra, ahogy Petőfinek, nekem is az egyik, ha nem a legkedvesebb évszakom az ősz. A természet egy másik arcát mutatja meg számunkra. Vizeink hőmérséklete jelentősen csökken, és igen, végre itt a várva várt márnaszezon is. Elérkezettnek láttuk az időt, hogy lemenjünk a Dunára és fogjunk pár dunai erőgépet.

Amikor nyúlik a gumi!

Horváth Viktor 2018-08-14 06:00:00
Itt a nyár, a jó idő sok embert csal a vízpartra, köztük minket, horgászokat is. A hétvégén rakós bottal a kezemben vettem üldözőbe a halakat, persze azért egy feedert is vittem magammal, hátha a partközeli rész nem hozza a várt eredményt. Szerencsére hozta, és sikerült megdöntenem eddigi rakós bottal fogott pontyrekordomat is egy tükrössel.

Csatornai rakózás

Horváth Viktor 2018-07-15 06:00:00
Idén nem keszegeztem még egy igazán jót, persze pontyozás közben fogtam párat, de az április nálam általában a dévérek hajszolásáról szokott szólni. Most pedig már benne vagyunk a nyárban. A hétvégén azonban sikerült pótolni ezt a hiányt, egy rövid délelőtt alatt szép zsákmányt sikerült kivarázsolnom a vízből.

Ébredő pontyok

Horváth Viktor 2018-04-19 06:00:00
A csatorna egy részét pár napja még jég borította, azonban a nap és a szél megtette hatását, így hétvégén már újra a horgászok vehették birtokba a vízpartot. A jó pár hét kényszerpihenő után végre megint szeretett csatornám partján kergethettem a halakat. A tavaszi melegedő vizekben újra beindul az élet, amit rajtam kívül még sokan vártunk tűkön ülve.

Sügérezésre fel!

Horváth Viktor 2018-03-20 06:00:00
A hétvégén két cimborámmal vágtunk neki egy kis rablózásnak. Helyszínként a Mosoni-Duna egy kis ágát vettük célba. Utóbbi időben több szép fogásról kaptunk infót, ezért is esett erre a választásunk. Az előrejelzéseket nézegetve napsütéses időre volt kilátás, igaz, a szél se kímélt minket, de nagy buzgóan készültünk a horgászatra.

Szezonzáró bojlizás az Ezerjó Major Horgásztavon

Horváth Viktor 2017-12-28 06:00:00
Az idei év utolsó bojlis túrájának is sajnos vége. Azt beszéltük, hogy még mielőtt tavaink teljesen befagynak, összehozunk egy közös pecát cimborámmal. Sajnos külföldi munkája miatt elég keveset jár haza, ezért is volt nehéz lefixálni, hogy mindkettőnknek jó legyen az időpont, de végül sikerült. Jómagam sajnos csak 24 órára tudtam lemenni, de az 5 fokos víz és a szeles idő ellenére tanulságos horgászatban volt részünk.

Feederbottal a Ravazdi Erdésztavon

Horváth Viktor 2017-10-18 06:00:00
A napokban egyik cimborám meghívására látogattunk el a Ravazdi Erdésztóra. Alapjáraton egy baráti szülinapozásra invitáltak, azonban ha vízparton lesz, akkor egyértelmű, hogy pár botot is berakok a kocsiba. Ez a pár bot pont meg is töltötte a csomagtartót.

Hajmáspusztai pontyozás

Horváth Viktor 2017-09-23 06:00:00
A közelmúltban a Hajmáspusztai Horgásztóra látogattunk el párommal, ahol horgászattal és pihenéssel töltöttünk el egy napot. Többször horgásztam már a tavon több-kevesebb sikerrel. A pecára bojlis botjaimat vettem magamhoz. Már napokkal előtte elkészítettem mindent, és szombaton reggel gőzerővel vágtunk neki a túrának.

Éjszakai műszak a vízparton

Horváth Viktor 2017-08-31 06:00:00
Végre itt a nyár, és egyre többen érkeznek a vízpartra több napos pecára, hogy szenvedélyüknek hódoljanak. Mi is így tettünk és sikerült összehozni egy 48 órás horgásztúrát. Szeretem a több napos, ott alvós horgászatokat, főleg nyáron, hiszen a napközben alig táplálkozó halak éjszaka indulnak meg igazán.

Öntöző-tavi methodozás

Horváth Viktor 2017-06-21 06:00:00
Már jó pár hete nem voltam a vízparton, ezért igencsak viszketett a tenyerem egy jó kis pecára. Szerdára napsütéses időre volt kilátás, ezért úgy döntöttem, hogy szabaddá teszem magam, és ezt a napot horgászattal fogom eltölteni. Az Ács külterületén lévő Öntöző horgásztóra látogattunk el és feederrel próbáltuk horogra csalni a tó lakóit.

Tavaszi pontyozás Kisbéren

Horváth Viktor 2017-06-03 06:00:00
Már lassan egy éve terveztünk egy közös horgászatot Attila cimborámmal, azonban ezt csak most sikerült összehoznunk. Ahogy a mondás is tartja, jobb később, mint soha. A Kisbéri Horgász Egyesület kezelése alatt lévő Park-tóra látogattunk el és egy félnapos, élményekben gazdag horgászatban volt részünk.

Évindító höveji túra

Horváth Viktor 2017-04-22 06:00:00
A hosszú tél után minden horgász izgatottan várja az év első horgászatát. Egy-egy napokra eddig is volt alkalmam lemenni a vízpartra, de az első többnapos túrát most sikerült csak megejtenünk. A tavalyi évhez hasonlóan idén is Hövejre, a Berek Horgászparkba látogattunk el, itt próbáltuk kapásra bírni kopoltyús barátainkat.

Baráti peca Súron

Horváth Viktor 2017-04-15 06:00:00
Hosszas egyeztetés után végre sikerült egy időpontot kitűznünk Tamás barátommal, ami mindkettőnknek megfelelt egy jó kis feederezésre. Választásunk a súri Táncsics Sporthorgász Egyesület kezelése alatt lévő horgásztóra esett. A napijegyeket már napokkal a horgászat előtt kiváltottuk, így szombat reggel egyből a vízpartot vehettük célba.

Itt a téli ragadozó szezon!

Horváth Viktor 2017-01-20 06:00:00
Sok horgász a tél közeledtével elrakja és majd csak tavasszal veszi újra kezébe a horgászfelszerelését. Azt tudjátok már rólam, hogy a finomszerelékes módszerek és a bojlizás megszállottja vagyok, azonban már gyerekkorom óta szívesen hajtom a ragadozókat is pergetve, úszóval vagy éppen fenekező módszerrel, éppen ahogy a helyzet vagy a szabályok engedik.
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!