Harcsás újdonságok a Haldorádó kínálatában

Haldorádó Team 2023-04-21
A közelmúltban számos izgalmas harcsás újdonsággal bővítettük webáruházunk kínálatát a Black Cat, Mad Cat, WFT, illetve a Delphin repertoárjából. Mind-mind ismert és közkedvelt márka, mely jól cseng a céltudatos harcsahorgászok körében, ami nem véletlen, hiszen igazán jó minőségű felszereléseket, kiegészítőket kínálnak megfizethető áron. Lássuk ezeket!

Black Friday a Black Shadow pálcával

Energo Team 2022-12-14
Megérkeztek a csípős hajnalok, és már-már mindennapossá válnak a hideg északi szelek is. Az esti fényváltásokkor sem kell már kétszer mondani, hogy öltözzek fel rendesen!

CATMAGNET – Forradalmian új magyar találmány, mely megkönnyíti a harcsahorgászatot

Energo Team 2022-11-27
Nieto Ramón, szenvedélyes horgász vagyok. Talán négy-öt éves lehettem, amikor nagypapám megtanított horgászni. Emlékszem, hogy az első botjaimat együtt raktuk össze. Nádat szedtünk bottestnek, majd borosdugót faragtunk úszótestnek. Sosem felejtem el, ahogy izgatottan néztem a vizet órákon keresztül, és teljesen elvarázsolt a halfogás rituáléja.

Zeck újdonságok a Haldorádó kínálatában

Haldorádó Team 2020-06-18
A német eredetű ZECK márkanév égisze alatt hosszú évek óta kaphatók és folyamatosan jelennek meg az újabb, kiváló minőségű, harcsahorgászathoz fejlesztett termékek. Ezek a horgászfelszerelések mind-mind az ismert harcsás, Carsten Zeck nevével fémjelezve kerülnek a felhasználó közönség elé, ami már önmagában is garancia arra, hogy amit végül a horgász a kezébe vehet, az hosszasan tesztelt, kompromisszumokat mellőző, megbízható eszköz. A harcsa horgászatában talán ez a legfontosabb jelző, legyen szó egy egyszerű forgóról vagy épp magáról a botról! A kapitális harcsa bizony az az ellenfél, amely garantáltan megmutatja a felszerelésünk gyenge pontját – már ha van –, s rosszabb esetben ki is használja azt. Innentől kezdve ez már egy komoly kihívás mind a horgásznak, mind a felszerelésnek, ezért nem mindegy, milyen felszereléssel vágunk neki a kalandnak, melynek végén életünk hala várhat!

Cannelle termékek a Haldorádó kínálatában

Haldorádó Team 2019-03-28
A különféle ragadozóhalas módszereknél egyre népszerűbbek a speciális anyagból és gyártási technológiával készült harapásálló előkék. Ezekből sokféle létezik, de közös előnyük, hogy lágyabbak, mint a hagyományos drótelőkék, illetve mi magunk készíthetjük el belőlük az előkéinket tetszőleges hosszban. Remek lehetőségeket kínálnak ezáltal mind a pergető, mind az úszós és fenekező rablóhalas technikákhoz. A Cannelle kínálatában számos minőségi típus között válogathatnak a horgászok, illetve örömmel mutatjuk be ezeket immár webáruházunkban is!

Harcsára hangolódva

Energo Team 2018-07-07
Szeretett Dunámat járva egyre gyakrabban kapom fel fejemet a kuttyogató éles hangjára, de csurgói süllőportyáimon is rendre tapasztalom a harcsára próbálkozók töretlen lelkesedését. Szerencsére nemcsak horgászból, de harcsából is egyre több van felénk, melyek évről évre könnyedén gyarapítják súlyukat a bőséges takarmányhalon. Sok horgász próbálkozik a nyár derekától elcsípni egy-egy szép példányt, s bár láthatóan nem ez a faj a fő profiljuk (ehhez a körhöz tartozom én is), mégis igyekeznek a nem túl drága, de persze nem is túl silány felszerelésükkel nekivágni annak a kalandnak, amelynek senki nem mondja meg előre a forgatókönyvét. Happy end vagy kudarc? Bizony, korántsem mindegy…

MAD CAT újdonságok 2018 a Haldorádó kínálatában

Haldorádó Team 2018-04-15
A MAD CAT termékek népszerűsége töretlenül szárnyal a hazai harcsahorgászok körében, ami önmagában elegendő bizonyíték a márka által kínált felszerelések minőségére, életrevalóságára! Örömmel jelentjük a harcsahorgászat szerelmeseinek, hogy újabb izgalmas újdonságukkal bővítettük kínálatunkat, tekintsétek meg, mivel készültünk a 2018-as szezonindításra!
Videóval

MAD CAT Clonk Teaser - A harcsamágnes

Haldorádó Team 2017-08-12
Bizonyára akadnak olyan horgászok, akik ismerik és használják a Mad Cat termékeket. Ugyanakkor sokkal többen nem tudják, hogy a Mad Cat kínálatában a kuttyogató harcsázáshoz használatos, itthon jószerivel ismeretlen, külföldön azonban rendkívül eredményesen alkalmazott felszereléseket találunk. Ebben az írásban egy olyan műcsalit mutatunk be, mely első használat után a harcsahorgászok kedvence lehet! Ismerd meg közelebbről a Clonk Teasert!

Nagy harcsákra hangolva: MAD CAT újdonságok a Haldorádó kínálatában

Haldorádó Team 2017-06-04
A D.A.M. cég által forgalmazott, MAD CAT névre keresztelt, kifejezetten kapitális harcsák horgászatára készített felszereléseket világszerte használják megelégedéssel az elszánt harcsahorgászok, és hazánkban is egyre inkább kezdik megismerni, s megkedvelni ezeket a termékeket. Nem is csoda ez, hiszen aki egyszer a kezébe vesz egy ízig-vérig német precizitással készült MAD CAT terméket, majd megtapasztalja annak erejét és hatékonyságát, az feltétlen bizalmát veti belé a későbbiekben. Ebben az írásban olyan újdonságokat mutatunk be, melyekről úgy gondoljuk, hogy szintén az itthoni harcsahorgászok kedvenceivé válhatnak. Hogy milyen kiváló eszközökkel bővítettük kínálatunkat, az írásra kattintva kiderül!
Videóval

Aromát a ragadozó halaknak!

Pintér Zoltán 2016-09-26
Sokan kérdezik tőlünk, hogyan születnek meg az új termékek? Előfordul, hogy egy véletlen segít hozzá minket, bár legtöbbször a sok-sok horgászat során szerzett tapasztalatokat próbáljuk meg átültetni minden egyes termékünkbe. A ma bemutatásra váró 2017-es újdonságok szintén egy ilyen megfigyelésen alapulnak. Korábban azt gondoltuk, hogy a békéshalas, feederbotos horgászatok közben megfogott ragadozóhalak csupán a véletlennek köszönhetőek, de amikor összevetettük a különböző élményeink és tapasztalataink közti összefüggéseket, rájöttünk arra, hogy bizonyos ízek igenis hatással vannak a ragadozó halakra!

MAD CAT termékek azoknak, akik nagy harcsákra vágynak

Haldorádó Team 2014-10-14
A nagy múlttal rendelkező DAM cég különleges termékeit MAD márkanévvel hozza forgalomba, ezeken belül pedig külön veszi a harcsa „szekcióba” szánt eszközöket, amiket MAD CAT logóval illet. Amire ez a logó rákerül, az a termék garantáltan helytáll a legnagyobb harcsákkal való küzdelem során is. Hogy milyen termékek kerültek fel áruházi kínálatunkba, az az írásból kiderül.

Egy életre szóló harcsázó orsók és botok

Haldorádó Team 2013-05-02
Harcsahorgászat - igazi extrém kaland a megszállott horgászok számára. Bármikor megjelenhet az igazán nagy ellenfél a csalinknál, hazánkban éppúgy, mint Európa híres harcsás folyóiban, a Pótól az Ebróig! Innentől kezdve ez már egy komoly kihívás mind a horgásznak, mind a felszerelésnek, hogy sikerül-e legyőzni a nemes ellenfelet! Hogy a felszerelés oldaláról ne legyen hiányosság, hadd mutassuk most be a harcsavadászoknak a Rhino által készített Black Cat botokat, valamint a Fin-Nor harcsázó orsókat, amelyeket már megtalálhatnak az áruházunk kínálatában!

Rablóhalas előkék nem csak pergető horgászoknak

Haldorádó Team 2012-12-22
Ha célhalként szóba kerül a csuka, szinte rögtön az összes horgásznak, aki összeakadt már vele, valamilyen harapásálló előke jut az eszébe mint szükséges kellék. Ez nem is csoda, hiszen a csuka kifejezetten hegyes, a zsinórt eldörzsölni képes fogai mellett szájszélének csontlemezei is roppant élesek. Ebben a cikkben - a teljesség igénye nélkül - bemutatunk néhány olyan előkét, ami kiváló pergetésre, de mutatunk olyat is, ami sokkal inkább az élőhalas horgászathoz javasolt.

De mi is az a drop shot?

Haldorádó Team 2012-10-22
De mi is az a drop shot, teheti fel a kérdést a pergetéssel, rablóhalas horgászattal most ismerkedő horgász, hiszen az elmúlt években egyre jobban elterjedőben van ez a fajta horgásztechnika. 4-5 évvel ezelőtt még csak mint misztikum hangzott el ez a szókapcsolat, mára szinte a csapból is ez folyik. Egyértelmű, hogy idő kellett hozzá, hogy ismertté váljon, mert - valljuk be őszintén! - ha valamivel fogunk, akkor nem akarunk váltani, ha valamiben nem bízunk, nem is próbáljuk ki… De mi van, ha kapások ugyan vannak, mégsem fogunk halat megszokott módszerünkkel? Na, ilyenkor érdemes elgondolkodni az effajta „finomításon”!

SPRO és Technipeche rablózó előkék, szerelékek az Áruházban

Csörgits Gábor 2006-10-06
A ragadózó halak horgászatának meghatározó eleme az élő vagy elpusztult csalihallal való próbálkozás. Az ide sorolható módszerek az aktív pergetéstől egészen az „ücsörgős” úszós vagy fenekező horgászatig terjednek - bennük az mindenképpen közös, hogy a csali hatásos felkínálását és a hal (akár csuka) megfogását is biztosító előke- és horogrendszernek kell lennie a szerelék végén. Az Áruház bővülő kínálatából most ezeket a kiegészítőket mutatjuk be.
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!