Rendezés

Haldorádó új termékek 2022

Döme Gábor 2022-01-22
Nagy tisztelettel köszöntök mindenkit a Haldorádó 2022. évi újdonságait bemutató írásunkban és filmünkben. Szerencsére bármilyen nehéz évet hagyunk is magunk mögött, mindig születik olyan különleges fogás, versenyeredmény vagy egyéb megtiszteltetés, amelyekre joggal lehetünk büszkék! Nekünk szerencsére ezek mindegyikéből jutott 2021-ben is! Lássuk hát ezeket!

Téli ruhaválasztási tanácsadó 3. rész – Kesztyű, zokni, sapka

Haldorádó Team 2022-01-18
Mint azt az előző részekben láthattuk, télen a jó minőségű thermo ruházat és a meleg lábbeli szerepe meghatározó, és valószínűleg nem árulunk el nagy titkot azzal sem, hogy először végtagjaink és a fejünk kezd el fázni, ha nem védjük megfelelően. Épp ezért legalább ennyire fontos szerep jut a kesztyűnek, a zokninak és a sapkának is. Nézzük hát, milyen kiegészítők közül válogathatunk!

Téli ruhaválasztási tanácsadó 2. rész – Alsóruházat és thermoruha

Haldorádó Team 2022-01-16
Mindenki tudja, hogy télen fontos a réteges öltözködés, viszont azt már sajnos annál kevesebben tudják, hogy a megfelelő minőségű ruházat nélkül „mit sem ér” ez a több réteg. Ruhaválasztási tanácsadó írásunk első részében a csizmákról és a bakancsokról esett szó – ahol a témát részletesen körüljárva kiderült, hogy mely körülményekre kinek melyik lábbelit ajánljuk –, most pedig következzenek az alsóruházatok és thermoruhák, valamint a közöttük található polár felsők!
Videóval

Téli ruhaválasztási tanácsadó 1. rész – Bakancs vagy csizma?

Haldorádó Team 2022-01-14
A téli horgászatok alkalmával egyáltalán nem mindegy, hogy milyen lábbeli mellett dönt a horgász. Egy rosszul megválasztott csizma vagy bakancs bizony igencsak el tudja venni a kedvét az embernek attól, hogy kedvenc hobbijának hódoljon a téli hónapokban. Mi most – a teljesség igénye nélkül – összegyűjtöttük egy írásba azokat a csizmákat és bakancsokat, melyeket mi is bátran merünk ajánlani a horgászok részére.
Videóval

Ajándék ötletek horgászoknak - Azoknak, akik az utolsó pillanatra hagyták a vásárlást

Haldorádó Team 2021-12-20
A korábbi évek tapasztalatai, hogy sokan az utolsó pillanatra hagyják az ajándékok megvásárlását. Ebben az írásban olyan ajándékötleteket kívánunk bemutatni, melyeknek bárki örülne. Így aki abszolút tanácstalan, hogy mit adjon szeretteinek, az válasszon az írásban szereplő termékek közül! Ha legkésőbb 2021. december 22-én, szerdán 14:00 óráig leadják megrendelésüket, ezeket a csomagokat még megkapják karácsony előtt!!!
Videóval

Ajándékötletek pontyhorgászoknak 3. rész – Vízparton is kényelmesen, minden helyzetben!

Haldorádó Team 2021-12-16
A vízparton eltöltött órákat nagyban befolyásolja, hogy milyen eszközök szolgálják az alapvető kényelmünket, ugyanis ha rosszul érezzük magunkat, vagy netán fáj a derekunk horgászat közben, nem valószínű, hogy ki tudjuk ülni a kapást, és a szórakozás sokkal inkább megy át felesleges önsanyargatásba… Ha viszont a megfelelő modellek közül választunk, ilyen problémával biztosan nem szembesülünk és a vízparton száz százalékban a horgászatra tudunk majd koncentrálni. Talán ezért is választják sokan így, az ünnepek közeledtével ajándéknak is családtagjaik, barátaik részére ezeket az alapvető kényelmet szolgáló eszközöket. Természetesen nem feledkeztünk meg a feederhorgászokról sem, nekik is készültünk egy nagyon kedvező szettel!

Bővült a CASIO horgászórák kínálata a Haldorádón

Haldorádó Team 2021-12-14
Lassan hat éve már, hogy felraktuk az első CASIO órákat a Haldorádó áruházába. A nagy érdeklődés miatt folyamatosan bővítettük kínálatunkat, azonban be kellett látnunk, hogy igény mutatkozik a még komolyabb tudású órákra is, melyek persze szintén segítségünkre lehetnek a horgászatban. Ezeknél az óráknál már alap funkció a légnyomás- vagy hőmérsékletmérés, de számtalan olyan funkciót is találunk bennük, melyek miatt érdemes közelebbről is szemügyre venni ezeket a típusokat.

Hasznos ajándékok horgászoknak, közeleg a karácsony!

Haldorádó Team 2021-12-12
Közeledik a karácsony, így mi is szeretnénk meglepni vásárlóinkat olyan egyedi akciók sorozatával, amelyek között a komplett felszerelésekre, kiegészítőkre és fogós csalogatóanyagokra vágyók is megtalálhatják a kedvükre valót, méghozzá szuper áron! Az alábbi 20 szett, valamint egyéb ajándékötletek közül mindenki megtalálhatja azt, amelyik a legjobban illeszkedik a saját horgászstílusához!

Bemutatjuk a legnépszerűbb Shimano termékeinket!

Haldorádó Team 2021-12-10
A Shimano botok és orsók hosszú évek óta a hazai horgászok nagy kedvencei. Ennek elsősorban az az oka, hogy az e márkanév alatt megjelenő termékek egyet jelentenek a megbízhatósággal. Aki hosszú időre szeretne felszerelést vásárolni, amely garantáltan nem fogja őt cserbenhagyni, azoknak ajánljuk ezt az összeállítást, melybe a kínálatunkban megtalálható legnépszerűbb Shimano botokat és orsókat gyűjtöttük csokorba.
Videóval

A horgász feleségek és gyermekek kedvencei: a halas párnák

Haldorádó Team 2021-12-09
Az élethű, halformájú párnák rendkívül nagy népszerűségnek örvendenek látogatóink körében. Nem véletlen ez, hiszen kényelmesek, stílusosak, és szinte mindenki érdeklődve tekint rájuk. Ezek a kiegészítők nem csupán a horgászat életformáját kedvelők körében kedvesek, hisz remek ajándéklehetőséget nyújtanak gyermekeknek és a horgász feleségek számára is, akik párjukat szeretnék meglepni egy ötletes ajándékkal. Ezúttal néhány vadonatúj változattal bővítettük kínálatunkat, melyekkel még több horgászati stílussal, halfajjal vagy akár hírneves halacskával szimpatizáló horgásznak jelenthet ideális ajándékot. Kattints az írásra és ismerkedj meg legújabb lakóinkkal!
Videóval

Bemutatjuk a legnépszerűbb By Döme TEAM FEEDER termékeinket!

Haldorádó Team 2021-12-06
A TEAM FEEDER termékek sora folyamatosan bővül olyan felszerelésekkel, amelyek eredményesebbé vagy éppen kényelmesebbé tehetik horgászatainkat. Megannyi bot, orsó, kiegészítő és aprócikk található meg már e márkanév alatt a kínálatunkban, úgyhogy elérkezettnek láttuk az idejét, hogy összegyűjtsük azokat, amelyek a legnépszerűbbek a feederhorgászok között. Ezeket mutatjuk be ebben az írásban.
Videóval

Téli horgászruházat a legelszántabbaknak! Norfin és Geoff Anderson, ha a legjobbat akarod!

Haldorádó Team 2021-12-05
A horgászathoz sosincs hideg, csupán rosszul felöltözött horgász van! Tudjuk, hogy sokaknak dilemmát okoz a téli ruházat kiválasztása, így ebben az írásban próbálunk meg segítséget nyújtani úgy, hogy a kínálatunkban megtalálható legjobb öltözékeket mutatjuk be. Ezekben garantáltan nem lehet fázni a kemény mínuszokban sem, és viseletük sem lesz megterhelő, esetleg kényelmetlen. A megfelelő méret kiválasztása után indulhat is a téli horgászatok szervezése, hiszen a hideg többé nem akadály!

Ajándékötletek pontyhorgászoknak 2. rész – Minőségi rod-podok és bottartók

Haldorádó Team 2021-12-03
Ha már sikerült kiválasztani és megvásárolni a felszerelésünket, azt a vízparton el is kell helyeznünk valamin, ami mindenféle időjárási körülmények között megfelelő pozícióban tartja azt a kapás érkezéséig. Erre a legjobb megoldást a különböző rod-podok, azaz bottartó állványok és extra minőségű leszúrók nyújtják helyzettől függően, melyekből most kiemelnénk néhányat, amelyek között mindenki megtalálhatja a leginkább megfelelő típust, mely egyben remek ajándék is lehet horgász családtagjaink, barátaink részére.

Bemutatom a By Döme TEAM FEEDER Bottartó készletet

Sipos Gábor 2021-11-28
A rendkívüli népszerűségnek örvendő By Döme termékek köre folyamatosan bővül. Ebben az írásban és kisfilmben a Bottartó készletet szeretném részletesen is bemutatni. Egyszerűség, gyorsaság és stabilitás. Ha ezek az elvárásaid egy bottartóval szemben, akkor tarts velem!

Ajándékötletek pontyhorgászoknak 1. rész – Elektromos kapásjelzők és swingerek

Haldorádó Team 2021-11-25
A modern bojlis pontyhorgászat elképzelhetetlen megfelelő minőségű elektromos kapásjelzők és swingerek nélkül. Ebben az írásban összefoglaltuk azokat a típusokat, melyeket mi is bátran ajánlunk, és ha hozzátartozónknak vagy horgászbarátunknak keresünk ajándékot, biztosan találunk benne megfelelőt.

Új 2022-es Savage Gear termékek érkeztek

Haldorádó Team 2021-11-16
A ragadozóhalas horgászat az őszi-téli időszak talán legerősebb aktualitása, ezért igyekeztünk izgalmas újdonságokkal bővíteni webáruházunk kínálatát ebben a témában is. A Savage Gear név minden rablóhalas pecásnak, s közülük is a pergetőknek ismerősen cseng. E neves cég 2022-es újdonságainak egy részét nagy örömünkre már idén bemutathatjuk, amit az alábbi írásban szeretnénk megtenni!

Busahorgászat ősszel, télen

Sipos Gábor 2021-11-13
Gyakori kérdés, hogy mely időszakokban lehet legeredményesebben busázni? Nos, talán nem meglepő, hogy elsősorban a nyári időszakokban lehet ezt a halat megfogni, sőt, ha jókor vagyunk jó helyen, akkor akár egy tucat planktonevőt is terítékre lehet hozni. No de mi van ősszel és télen, amikor hűl a víz? Ennek próbálok utánajárni és kideríteni, hová tűnnek a meleg vízben aktív busák? És ha ez még nem lenne elég, bemutatok egy olyan eszközt, amely segítségünkre lehet e halak becserkészésében.

PAKOLE gázkészülékek az áruházunk kínálatában

Haldorádó Team 2021-11-12
Folyamatosan igyekszünk áruházunk kínálatát olyan praktikus újdonságokkal bővíteni, melyek szezonálisan nemcsak közvetlenül a horgászathoz köthetőek, hanem az ahhoz kapcsolódó vízparti tartózkodást, illetve komfortérzetet hivatottak segíteni. Sőt, esetenként igen jó hasznukat vehetjük bármely más szabadtéri tevékenység, pl. kirándulások alkalmával is. Tökéletes példa erre az új típusú gázkészülékeink, valamint hősugárzóink csoportja. Az alábbi írásban részletesen megismerkedhettek ezekkel az eszközökkel.

Megújult a Long Cast method kosár

Haldorádó Team 2021-11-10
A By Döme TEAM FEEDER Long Cast Method Feeder kosarat nem kell bemutatni senkinek, aki figyelemmel követi a Haldorádó Feeder Team munkáját. Megannyi filmben, cikkben jutott már epizódszerep ennek a remek kiegészítőnek, mely nyugodtan mondhatjuk, hogy a methodos horgászok egyik legkedveltebb végszerelék-eleme lett az elmúlt években. Annak érdekében, hogy ez kosár (is) megfeleljen az egyre kifinomultabb method horgászok által felállított követelményeknek, megújult és immár még inkább felhasználóbarát, specifikusabb formában segíti az eredményes horgászatokat.

Új, 2022-es Prologic orsók érkeztek

Haldorádó Team 2021-11-04
Ősszel, az év vége közeledtével nemcsak a horgászatban érkezik el egy izgalmas és érdekes szezon, hanem az ahhoz kapcsolódó termékek, újdonságok megjelenése is jellemzően felélénkül ilyenkor. A Prologic márka égisze alatt rengeteg különféle minőségi eszköz kapott már helyet webáruházunk kínálatában az elmúlt évek során, most azonban kifejezetten a cég legújabb orsómodelljeire fókuszáltunk. Található ezek között kifejezetten távdobó, univerzális pontyozó, illetve feederes szerkezet is, ismerkedjetek meg velük az alábbi bemutató írásban!

Bemutatjuk az új Haldorádó Carp Team ruházatot

Haldorádó Team 2021-10-05
Nem csak az új Haldorádó Feeder ruházatokból érkeztek új darabok! Megérkeztek a Carp Team ruházati kollekciói is, melyekbe ismét csempésztünk egy kis újítást, így ezek kombinációjából született meg a Carp Team új ruházata. Nézzük is, hogy miről van szó pontosan!

Bemutatjuk az új Haldorádó Feeder ruházatot

Haldorádó Team 2021-10-04
Kínálatunkban már elérhetők legújabb és legváltozatosabb ruhakollekcióink. Ezek az új ruhadarabok tökéletes komfortot nyújtanak az év minden időszakában, emellett biztosítják stílusos megjelenésünket is a vízparton. Az írásra kattintva minden részletet megtudhattok róluk!

Bemutatom a By Döme TEAM FEEDER Komplett szerelékes dobozt

Sipos Gábor 2021-09-30
A horgászfelszerelések vásárlásakor manapság egyre nagyobb hangsúlyt kap az esztétika és a praktikum összhangja. Előbbi számomra csak formalitás, inkább az utóbbival foglalkozom. Ezzel a szemlélettel igyekszem bemutatni azokat a felszereléseket, amelyeket magam is előszeretettel viszek a vízpartra. Ezeknek a bemutatóknak az első részében a By Döme TEAM FEEDER Komplett szerelékes dobozt szeretném részletesebben is megmutatni.

Korda őszi újdonságok a Haldorádó kínálatában

Haldorádó Team 2021-09-26
A Kordánál azt szeretnék, hogy a minőségi pontyhorgászat bárki számára elérhető legyen, ezért megalkották a Basix névre keresztelt termékcsoportjukat. Ez a széria magába foglal szinte mindenféle kiegészítőt, amely a pontyhorgászathoz szükséges, viszont ami ennél is fontosabb, a célközönségnek a Korda kimagasló precizitását és szakértelmét kínálja megfizethető áron!

Geoff Anderson ruházattal éles helyzetben

Erdélyi Tamás 2021-09-25
Egy korábbi videóban már bemutattuk Rokolya Petivel, hogy mi hogyan s miként öltöztünk fel a Geoff Anderson ruhapalettájáról. Annak a videónak a megjelenése után kaptunk hideget-meleget, de igazából nem is számítottunk másra. Ezek a ruhák az abszolút csúcsminőséget képviselik, áruk ennek megfelelő. Ez egyelőre még szokatlan a magyar piacon. Most szeretném veletek megosztani az eddigi tapasztalataimat…

Bemutatjuk az új By Döme TEAM FEEDER rádiós vevőegységes kapásjelzőket

Putz Tamás 2021-09-23
A By Döme TEAM FEEDER termékpaletta esetében mindig is közös nevező volt az, hogy olyan termékeket próbálunk fejleszteni, amik nemcsak praktikusak és tetszetősek, hanem innovációk is egyben, amik hatékonyabbá és nem utolsósorban kényelmesebbé hivatottak tenni a horgászok dolgát. Ezek közül örömmel mutatjuk most be a TEAM FEEDER Elektromos Kapásjelző továbbfejlesztett, rádiós vevőegységgel kiegészített változatait, melyeket egy 2+1-es készletben, valamint egy különálló, egyben az előbbivel kompatibilis Wireless készülék formájában kínálunk!

Az új generációs Dart Pro és Dart Metal method kosarak használat közben

Sipos Gábor 2021-09-11
A Haldorádó Dart kosarak hamar elnyerték a hazai method horgászok elismerését, sokan választották végszerelékük alapjaként ezt a terméket. Rendkívül egyszerűen és eredményesen használható ez a kosár, és az elégedett vásárlók visszajelzésénél nem is kellene több megerősítés, de mivel az ördög a részletekben bújik meg, minden új terméknél kerülnek napvilágra apró hiányosságok. Ezeket kijavítva, a Dart kosarat minimálisan módosítva alkottuk meg a Dart Pro változatot, valamint a kis túlzással elpusztíthatatlan Dart Metal modellt.

Zsinórt cserélnél pergető orsódon? Íme, a javaslatunk!

Haldorádó Team 2021-09-06
Legyen szó bármilyen horgászmódszerről, az adott technikához használt főzsinórnak mindig kulcsfontosságú szerepe van! A pergetés kapcsán a zsinór minősége, strapabírósága különösen felértékelődik, mivel ez a stílus fokozottan igénybe veszi a felszerelésünk ezen elemét. Ha épp orsófeltöltés előtt állsz, érdemes az írásra kattintanod, mert a következőkben megmutatjuk azokat a fonott pergető főzsinórokat, melyeket kezdő és gyakorlott pergetőknek egyaránt nyugodt szívvel ajánlunk!
Videóval

Shimano pergető orsók aktuális kínálata a Haldorádón

Haldorádó Team 2021-08-29
Kétség sem férhet ahhoz, hogy ha minőségi pergető orsóról van szó, nagyon sok horgász fordul bizalommal a Shimano termékek felé. Erre meg is van az okuk, hiszen a japán cég remekművei évtizedek óta bizonyítják, hogy igazán életrevalók, strapabírók, precizitásuk pedig egyenesen a legjobbak közé emeli őket. Akár egy alap kategóriájú Shimano orsót kézbe véve is azonnal érezhető, hogy az eszköz gondos munka végeredménye, és nem egy szezonra tervezték! Kattints az írásra, és megismerkedhetsz áruházunk aktuális kínálatával!
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2022 termékkatalógus, lapozz bele!