Rendezés

A szakértő válaszol! – 150. rész

Döme Gábor 2024-03-14
A „Szakértő válaszol” sorozat immár 7. esztendeje színesíti a Haldorádó Horgászportál felületét. Ismét rajtam a sor, hogy folytassam, a 150. rész fő témája pedig a tavaszi pontyhorgászat lesz. Csapjunk is bele!

A szakértő válaszol – 149. rész

Szoják Benedek 2024-03-06
A vártnál hamarabb, de szerintem kijelenthető, hogy a tavasz berúgta az ajtót. Pezsdül a természet, és halaink, vizeink is éledezni kezdenek. Számomra a tavasz az év legszebb része, mindig imádok a természetben lenni, de ilyenkor különösen varázslatos. A tél folyamán sok izgalmas dolog történt velem és már a szezon első horgászatain is túl vagyok, így van most bőségesen miről írnom, van mit megválaszolnom.

A szakértő válaszol – 148. rész

Rokolya Péter 2024-02-28
Hamarosan érkezik a tavasz, sok horgász kedvenc időszaka. Már mindenki nagyon várja, hogy kergethesse a halakat, így szép számmal kaptam kérdéseket. Ezek közül válaszolok meg most ismét ötöt.

A szakértő válaszol! – 147. rész

Sipos Gábor 2024-02-21
Hamarosan beköszönt az igazi tavasz, és végre a fázósabb sporttársak is kiülhetnek a vizek partjaira. Ebben az időszakban a legtöbben az újdonságok próbálgatásának szentelik a horgászatokat, így ebben az írásban elsősorban ezekkel kapcsolatos kérdéseket gyűjtöttem össze, ugyanis bármennyi információt is adunk egy-egy termékről, mindig maradnak olyan dolgok, amelyekre nem térünk ki részletesen. Ebben az összeállításban remélem sikerül pontot tenni néhány ilyenre.

A szakértő válaszol! – 146. rész

Putz Tamás 2024-02-15
Újra körbeért a sorozat, ismét rajtam a sor, hogy válaszokat és néhány hasznos tippet adjak az érdeklődő horgászoknak. Igyekeztem ezúttal is érdekes témákat kigyűjteni a postaládából, amelyek egyben aktuálisak is az előttünk álló időszakra, illetve remélhetőleg minél többetek számára kapóra jönnek majd! Nézzük, melyek ezek!

A szakértő válaszol! – 145. rész

Haskó Tamás 2024-01-31
A tavasz közeledtével egyre többen a szezonkezdéshez kapcsolódó kérdésekkel, észrevételekkel keresnek meg minket. Jól látszik, hogy a horgászok mennyire várják már az igazi jó időt, hogy újra kedvenc hobbijuknak hódolhassanak. A kérdések között volt néhány, amely szerintem egész populáris téma, ezeket hoztam most el nektek.

A szakértő válaszol! – 144. rész

Döme Gábor 2024-01-25
Nekem jutott az a megtisztelő feladat, hogy a 2024-es szezont megnyissam és a „Szakértő válaszol” c. cikksorozat legújabb részével folytassam. Nem meglepő módon a legtöbb kérdést az idei újdonságaink kapcsán kaptam az elmúlt időszakban, ezért ezek közül válogattam, így bárki találhat aktuális, hasznos témát, aki tavasszal a pontyokat célozná meg.

A szakértő válaszol – 143. rész

Szoják Benedek 2024-01-16
Először is hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy egészségben, sikerekben és nem utolsósorban fogásokban gazdag új évet kívánjak minden kedves olvasónknak. Már javában benne járunk a télben, és bár sokan ilyenkor is kitartóan a jégmentes vizeinket vallatják, mások viszont a téli pihenőt kihasználva igyekeznek felkészülni a közelgő szezonra. Ez egy remek alkalom, hogy pótoljuk a hiányzó felszereléseket, kössünk néhány előkét és rendszerezzük a felszereléseket. Jómagam ilyenkor is járom a vizeket, vízpartokat, de igyekszem kihasználni a téli délutánokat és a hamarosan beköszöntő szezonra készülődni. A mostani írásommal, remélem, tudok néhány olvasó segítségére lenni. Feszes zsinórt kívánok Mindenkinek!

A szakértő válaszol – 142. rész

Rokolya Péter 2024-01-10
Itt a tél, a nyugalom időszaka. A horgászat bár ilyenkor háttérbe szorul, azért sok kérdést kaptam az elmúlt időszakban is, közülük néhány érdekesebbre adok most választ.

A szakértő válaszol! – 141. rész

Sipos Gábor 2024-01-04
Érthető módon a horgászok nagy része a téli időszakban kevésbé aktív. A hideg mellett a korlátozott horgászati lehetőségek és a nappali órák rövidsége is sok esetben elveszi a sporttársak kedvét a nekiindulástól. Valahol érthető ez is, de pont a sok bezártság miatt érdemes néha egy-egy napot a pecának szentelni, hiszen nagyon jólesik kiszellőztetni a karácsonyi nyüzsgés után a fejünket. Néhány levelet kaptam a téli horgászatokkal kapcsolatban, amelyek talán segítenek a nem csak elméletben pecázók számára, így az alábbiakban ezekre adott válaszaimat olvashatjátok.

A szakértő válaszol! – 140. rész

Putz Tamás 2023-12-28
Kétfajta horgász van! Az egyik, aki a telet a tervezgetésre és a következő szezonra történő felkészülésre szánja, a másik pedig, akinek mindegy, hogy hideg van vagy meleg, akkor is horgászik! Mindkét csoport tagjaitól kaptam olyan leveleket, melyekre a válasz talán minden kedves olvasó számára hasznos lehet.

A szakértő válaszol! – 139. rész

Haskó Tamás 2023-12-21
A téli hónapok igazi kihívás elé állítják még az igazán elszánt pontyhorgászokat is. December derekán a kérdések is ehhez a témához fűződnek legtöbb esetben, de akadnak közöttük olyanok is, amelyek már a következő szezon tervezésére vonatkoznak. Szemeztem ezek közül néhány populáris kérdést, bízom benne, hogy mások számára is hasznosak lehetnek a válaszok.

A szakértő válaszol! – 138. rész

Döme Gábor 2023-11-26
A horgászmódszerek fejlődésével már jócskán kitolódott a horgászidény, megfelelő felszereléssel és csalogatóanyagokkal akár télen is tudunk pontyot fogni. Azonban sokan vannak, akik nem szeretnek hidegben pecázni, inkább a felszerelésük bővítését és az előkészületeket választják. E két tábor leveleiből válogattam most ki néhányat, amelyek úgy gondolom, hogy sokatoknak érdekesek lehetnek.

A szakértő válaszol – 137.rész

Szoják Benedek 2023-11-22
Javában tart az őszi nagyhalas időszak, én ilyenkor szeretek a legjobban nagy pontyokra horgászni. Az időjárás minden évben más arcát mutatja, idén szokatlanul meleg volt eddig az ősz, és ennek köszönhetően talán a tél is enyhe lesz, így megszakítás nélkül hódolhatunk a hobbinknak, szenvedélyünknek. Ismét sok érdekes kérdés közül válogattam ki néhányat, amelyeket most igyekszem megválaszolni. Remélem, soraimmal sokak segítségére lehetek majd. Feszes zsinórt és emlékezetes fogásokat kívánok mindenkinek!

A szakértő válaszol – 136. rész

Rokolya Péter 2023-11-14
Itt az ősz, a legjobb nagypontyos időszak! Sok kérdést kaptam az elmúlt hetekben tőletek, íme, közülük néhány érdekesebb, mely sokatok számára is hasznos lehet.

A szakértő válaszol! – 135. rész

Sipos Gábor 2023-11-05
A hűlő vizek horgászata mindig fejtörést okoz, ugyanis a nyári és kora őszi meleg után nehéz elfogadni, hogy rövidülnek a napok, hűvösebb van, ráadásul már a halak sem olyan intenzitással kapnak, mint azelőtt. Sajnos ezt el kell fogadni, és meg kell próbálni alkalmazkodni a körülményekhez. Legyen az áhított hal ponty, keszeg vagy más békés hal, van módja a megfogásuknak! Ehhez kapcsolódó kérdésekre próbálok meg most válaszolni.

A szakértő válaszol! – 134. rész

Putz Tamás 2023-10-23
Ismét elérkezett az ősz, és lassan már a tél is a küszöbünk előtt kopogtat. Ebben az időszakban megváltozik a természet, megváltozik a halak viselkedése, a szokásaik és nekünk, horgászoknak is változtatnunk kell a praktikáinkon, módszereinken annak érdekében, hogy eredményesek legyünk. Ebben az írásban ezzel kapcsolatban szedtem össze néhány jó témát, illetve egyéb tippeket a jelenlegi időszakban való horgászatokhoz.

A szakértő válaszol! – 133. rész

Haskó Tamás 2023-10-11
Nagyon kedvelem az ehhez hasonló hónapokat, mikor folyamatában olyan kérdések érkeznek hozzám, amelyek az aktív horgászattal kapcsolatosak. Úgy látom, a szokatlanul kedvező, már-már meleg őszi időjárás meghozta az emberek kedvét, hogy szabadidejüket a vízparton töltsék. A kiemelt kérdések számomra is érdekes témákat érintenek, remélem, mások is találnak bennük egy-egy hasznos információt.

A szakértő válaszol! – 132. rész

Döme Gábor 2023-10-02
Nagyon kedvelem az év ezen időszakát. Sajnos a nyárnak már vége, de még megörvendeztet minket a természet néhány napsütötte őszi nappal. Legyen szó akár a pontyok, akár más halfajok horgászatáról, talán most kínálkozik a legjobb és legtöbb lehetőség a megfogásukra. Szó szerint kitárul a vízi világ még a hidegek beállta előtt! Ha csak tehetitek, használjátok ki ezt minél többen, én pedig megpróbálok ismét néhány hasznos tippet adni hozzá a soron következő kérdés-válasz összeállításban.

A szakértő válaszol – 131.rész

Szoják Benedek 2023-09-27
Nyakunkon az őszi szezon, lassan beköszönt az igazi nagyhalas időszak, amit sokan vártunk már. Nekem a tavasz és az ősz a kedvenc időszakom, ilyenkor szeretek a legjobban vízparton lenni. Ismét sok érdekes kérdést kaptam, amelyek közül igyekeztem a legkülönbözőbbeket kiválasztani és ezekre választ adni. Bízom benne, hogy válaszaimmal tudok segíteni néhány olvasónak, hogy még sikeresebben tudjanak felkészülni a nagyhalas évszakra!

A szakértő válaszol – 130. rész

Rokolya Péter 2023-09-20
Végre itt az ősz, a legjobb nagypontyos időszak! Sok kérdést kaptam az elmúlt időszakban tőletek, íme, közülük néhány érdekesebb, melyek sokatok számára hasznosak lehetnek.

A szakértő válaszol! – 129. rész

Sipos Gábor 2023-09-14
Ismét őszre fordult az idő, ami a nyár végi, már-már elviselhetetlen kánikula után felfrissülést jelentett nemcsak nekünk, de a halaknak is. Visszatekintve, egy nagyon pörgős, kissé néha zsúfolt, de mindenképp eredményes nyáron vagyok túl, amely nemcsak nekem, de nektek, olvasóinknak, követőinknek is tartogattak jó híreket, kellemes meglepetéseket, és érdekességeket egyaránt. No de hogy melyek voltak a leggyakrabban feltett kérdések? Ebben az írásban ezek kaptak helyet!

A szakértő válaszol! – 128. rész

Putz Tamás 2023-09-06

A szakértő válaszol! – 127. rész

Haskó Tamás 2023-08-24
Augusztus végéhez közeledve – sajnos sokak bánatára – itt a nyári szünidő vége, viszont ezzel párhuzamosan közelít az igazi őszi nagyhalas szezon, amelyet komoly vétek kihagyni! Érdemes kihasználni minden lehetőséget és minél többet a vízparton tartózkodni, mert reális esély nyílik egy-egy olyan trófea fotó megszerzésére, amelyet a szezon folyamán még nem sikerült begyűjteni. A beérkező kérdésekből válogattam néhányat, vannak, amelyek az egész rövid, rapid típusú horgászatokhoz köthetőek, de szerepelnek olyanok is, amelyek hosszabb, több napos túrák tervezéséhez nyújthatnak segítséget.

A szakértő válaszol! – 126. rész

Döme Gábor 2023-08-16
Újabb részéhez érkezett a sorozat, a legutóbbi gyűjtemény óta pedig rengeteg kérdéssel fordultatok hozzám. Ezúttal is igyekeztem a levelek közül egy változatos, aktuális egyveleget összeállítani, amely bárki számára hasznos infókat adhat, elsősorban a jelenlegi, nyári időszak horgászataihoz. Tartsatok velem a mai írásban és tekintsétek meg őket!

A szakértő válaszol! - 125. rész

Szoják Benedek 2023-07-28
Javában tart a nyári szezon, ilyenkor látogatják a legtöbben a vízpartokat. A kánikula ellenére sok szép fogásról kaptunk képeket és hírt az elmúlt időszakban, valamint rengeteg érdekes, jó kérdéssel fordultatok hozzánk. Ebben az írásomban néhány olyat válaszolok meg, amelyek most aktuálisak és remélem, hogy ez néhány olvasónak segítségére lesz. Bízom benne, hogy ilyen formában egy kicsit hozzá tudok járulni a sikerhez. Itt a nyár, irány a vízpart, sok sikert kívánok mindenkinek!

A szakértő válaszol – 124.rész

Rokolya Péter 2023-07-16
Javában tart a nyári szezon, ekkor zajlanak a szabadságok, ilyenkor van a legtöbb ideje az embereknek horgászni, a szabadban lenni. A legtöbb kérdés ilyenkor fut be hozzám is. E közelmúltban kapott kérdéseket válaszolom meg legújabb írásomban.

A szakértő válaszol! – 123. rész

Sipos Gábor 2023-07-06
Kétség nem férhet ahhoz, hogy a legtöbb kérdés ilyenkor érkezik hozzánk, hiszen ebben az időszakban a vízpartok látogatottsága maximumon van. Az tovább növeli a kérdések sokszínűségét, hogy nyáron szinte minden halfajra lehet aktívan pecázni, amit csak feeder bottal be lehet cserkészni. Van, aki amurt, van, aki pontyot, de sok olyan is akad, akik busát szeretnének fogni. Természetesen mindenben megpróbálunk segíteni, így ha van olyan kérdés, amely nem hagy nyugodni, akkor küld el nekem/nekünk, és válaszolunk! Íme, a nyár sláger kérdései!

A szakértő válaszol! – 122. rész

Putz Tamás 2023-06-13
Végre, itt a nyár! Sok horgászpalántának elkezdődött a nyári szünidő, így még többen indulnak a vízpartokra a jó időben. Éppen ezért zömében az ő leveleik közül válogattam, viszont olyan témákat választottam, amelyek bárki számára adhatnak hasznos infókat az előttünk álló időszakra.
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!